Już od 11 lat inspirujemy Was do odkrywania nowych miejsc i spędzania czasu poza domem. Jubileusz urodzin Travelist.pl to dla nas pretekst, by nie tylko zdmuchnąć 11 świeczek na torcie, ale zaprosić Was do udziału w  ekskluzywnej urodzinowej wyprzedaży naszych najlepszych ofert. Sprawdź, co przygotowaliśmy i świętujcie z nami już od rana 8 kwietnia!

Kochamy podróże i wiemy, że  ich planowanie to prawdziwy ocean możliwości, na którym łatwo trafić na mieliznę. Dlatego właśnie dekadę temu stworzyliśmy Travelist.pl – pierwszy w Polsce internetowy klub łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego.

Pierwszy newsletter i pierwszy sukces

Po popołudniu 23 marca 2013 wysłaliśmy nasz pierwszy newsletter, w którym –  jako remedium na szarość i chłód przedwiośnia – polecaliśmy Wam weekend w dobrym SPA, gdzieś daleko od zgiełku miasta. Niespełna rok po uruchomieniu strony staliśmy się częścią globalnej grupy Secret Escapes. Zainicjowana przez zagranicznych inwestorów transakcja nie tylko otworzyła przed nami perspektywę sprzedaży pobytów w hotelach z całego świata, ale również potwierdziła słuszność obranej drogi. W 2015 r. nasze innowacyjne pomysły doceniła firma Google  –  jako pierwszy polski startup uzyskaliśmy dofinansowanie z funduszu Google Ventures.

Na podium największych serwisów rezerwacyjnych

Kolejne lata działalności to… kolejne sukcesy. W 2016 roku stanęliśmy na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce według wskazań Megapanelu (zaraz po serwisach booking.com i nocowanie.pl), a niespełna 2 lata później otrzymaliśmy tytuł „Dobra Marka 2018 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii portali rezerwacyjnych. Tuż przed swoimi 6. urodzinami znaleźliśmy się natomiast – jako jeden z zaledwie 22 reprezentantów naszego kraju – na liście European TOP 1000 wg „Financial Times”. To prestiżowy ranking prezentujący najszybciej rozwijające się europejskie firmy ostatnich lat. Trend rozwoju został przez nas podtrzymany – Travelist to najszybciej rozwijający się rynek w całej grupie. Dowód? W 2020 r. łączna wartość rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Travelist.pl przekroczyła miliard złotych.

Rekordowe kampanie i pierwsze miejsce w rankingu Gemius Polska

Lata 2020-21 to trudny czas dla całej branży turystycznej, jednak nawet i lockdown nas nie powstrzymał. To właśnie wtedy, na fali powrotu do rodzimej turystyki, zrealizowaliśmy kampanię „Poznaj Polskę” z udziałem Pauliny i Tomka Torresów. Nasi ambasadorzy odwiedzili 12 miejscowości na terenie całego kraju, a owocami tych podróży były kolekcja autorskich filmów, artykuły w Magazynie Travelist oraz specjalne przewodniki do pobrania przed podróżą. Nasze videoprzewodniki obejrzało prawie 1,5 mln osób, a cała kampania zdobyła nagrodę PR Wings w kategorii Social Media & Influencer Marketing.

W 2022 r.  wystartowaliśmy w TV i Internecie z kampanią „Mamy Twój pomysł na…” w odsłonie letniej i zimowej i… zrealizował się nasz pomysł, by stać się turystycznym liderem reklamowym w sieci.  Stanęliśmy na podium rankingu 15 marek online w kategorii travel według Gemius Polska, wyprzedzając m.in. portale takie jak Booking.com, Wakacje.pl czy Rainbow.

Ostatnie 365 dni

Ostatni rok naszego istnienia był częściowo przestępny, ale w całości nieprzeciętny. A to dlatego, że m.in. wprowadziliśmy na stronie Travelist.pl nowy – bardziej intuicyjny i lepszy – system wyszukiwania ofert. Dzięki temu rejestracja w klubie jest jeszcze bardziej błyskawiczna, wybór najlepszego obiektu ułatwiają przejrzyste kategorie tematyczne i funkcjonalne filtry, a proces rezerwacji trwa nie więcej niż dwie minuty i uwzględnia różne potrzeby osób podróżujących.

Aby ułatwić Wam realizację wypoczynkowych marzeń Waszych bliskich, udoskonaliliśmy karty podarunkowe Travelist.pl. Vouchery w nowej odsłonie to personalizowany, prosty, wygodny, elastyczny, praktyczny i bezcenny sposób by z miłości do podróży – podarować podróż w prezencie. Dzięki nowym funkcjonalnościom obdarowujący sami decydują o wartości karty, ponadto mogą wybierać spośród kilku dostępnych wariantów graficznych i opatrzyć wirtualny prezent spersonalizowaną dedykacją.

Wystartowaliśmy z kampanią ekspercką o dużych zasięgu. W końcu o ofercie noclegowej w Polsce i za granicą oraz o dogrywaniu udogodnień i atrakcji, na których najbardziej zależy naszym użytkownikom, wiemy wszystko, a w kwestii inspirowania do spędzania wolnego czasu  poza domem osiągnęliśmy już poziom ekspert. Dowód na to ostatnie? Magazyn Travelist zajął 3. miejsce w rankingu blogów e-commerce w kategorii podróże, a artykuł o plażach został uznany za najlepszy w roku. I to nie  wszystkie nasze sukcesy! Zostaliśmy liderem reklamy internetowej względem dotarcia do realnych użytkowników. I nie spoczęliśmy na laurach, bo zaraz zaczęliśmy wykorzystywać AI w personalizacji newsletterów, a przy tym rozwinęliśmy program Travelist Exclusive Partner (Obiekty z oznaczeniem: Tylko na Travelist!) i wprowadziliśmy oferty gościnne.  A to po to, by każdy z blisko 6-milionowej grupy użytkowników Travelist mógł znaleźć swój pomysł na wakacje i zaplanować wypoczynek w jednym z ponad 1000 obiektów noclegowych w Polsce i nie tylko – jeszcze szybciej, łatwiej i przyjemniej.

Co na Was czeka na stronie Travelist.pl i codziennych promocyjnych newsletterach? Selekcja blisko 140 najlepszych ofert z Polski i z zagranicy. I wszystko nawet 79% taniej niż w hotelu. Każdy znajdzie coś dla siebie. Poszukiwacze fal atrakcji nad Bałtykiem – np. rodzinny kompleks 4* w spokojnej części Kołobrzegu, 50 m od morza, już od 299 zł/doba z wyżywieniem, wellness z basenem, atrakcjami dla małych i dużych gości – dostępny także w opcji 2+2 na wakacje z rodziną. Miłośnicy górskich szczytów (i wodnych atrakcji) – popularny wśród rodzin, luksusowy hotel 5* w sercu Karkonoszy, 15 minut spacerem od kolejki na Szrenicę, z wyżywieniem, dostępem do strefy wellness z największym basenem w Szklarskiej Porębie w niesamowitej cenie już od 252 zł/ doba.

Polujecie na miejscówkę nad brzegiem jeziora lub w sercu jednego z najpiękniejszych polskich miast?  Urodzinowa akcja wyprzedażowa w najlepszych hotelach to doskonała okazja, aby zarezerwować miejsce w luksusowym, pachnącym nowością, 5-gwiazdkowym  resorcie nawet 62% taniej lub cieszyć się pobytem w designerskim obiekcie w centrum Gdańska już od 169 zł/doba ze śniadaniami, strefą saun i atrakcjami dla dzieci. Podczas celebracji nie zabraknie też innych hotelowych niespodzianek. Celebrujcie razem z nami 11. urodziny Travelist!