Już od 12 lat inspirujemy Was do odkrywania nowych miejsc i spędzania czasu poza domem. Jubileusz urodzin Travelist.pl to dla nas pretekst, by nie tylko zdmuchnąć 12 świeczek na torcie, ale zaprosić Was do udziału w urodzinowej wyprzedaży naszych najlepszych ofert. Sprawdź, co przygotowaliśmy i świętujcie z nami już od dziś do 7 kwietnia!

Kochamy podróże i wiemy, że  ich planowanie to prawdziwy ocean możliwości, na którym łatwo trafić na mieliznę. Dlatego właśnie dekadę temu stworzyliśmy Travelist.pl – pierwszy w Polsce internetowy klub łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego.

Pierwszy newsletter i pierwszy sukces  

Po popołudniu 23 marca 2013 wysłaliśmy nasz pierwszy newsletter, w którym –  jako remedium na szarość i chłód przedwiośnia – polecaliśmy Wam weekend w dobrym SPA, gdzieś daleko od zgiełku miasta. Niespełna rok po uruchomieniu strony staliśmy się częścią globalnej grupy Secret Escapes. Zainicjowana przez zagranicznych inwestorów transakcja nie tylko otworzyła przed nami perspektywę sprzedaży pobytów w hotelach z całego świata, ale również potwierdziła słuszność obranej drogi. W 2015 r. nasze innowacyjne pomysły doceniła firma Google  –  jako pierwszy polski startup uzyskaliśmy dofinansowanie z funduszu Google Ventures. 

Na podium największych serwisów rezerwacyjnych 

Kolejne lata działalności to… kolejne sukcesy. W 2016 roku stanęliśmy na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce według wskazań Megapanelu (zaraz po serwisach booking.com i nocowanie.pl), a niespełna 2 lata później otrzymaliśmy tytuł „Dobra Marka 2018 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii portali rezerwacyjnych. Tuż przed swoimi 6. urodzinami znaleźliśmy się natomiast – jako jeden z zaledwie 22 reprezentantów naszego kraju – na liście European TOP 1000 wg „Financial Times”. To prestiżowy ranking prezentujący najszybciej rozwijające się europejskie firmy ostatnich lat. Trend rozwoju został przez nas podtrzymany – Travelist to najszybciej rozwijający się rynek w całej grupie. Dowód? W 2020 r. łączna wartość rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Travelist.pl przekroczyła miliard złotych. 

Rekordowe kampanie i pierwsze miejsce w rankingu Gemius Polska

Lata 2020-21 to trudny czas dla całej branży turystycznej, jednak nawet i lockdown nas nie powstrzymał. To właśnie wtedy, na fali powrotu do rodzimej turystyki, zrealizowaliśmy kampanię „Poznaj Polskę” z udziałem Pauliny i Tomka Torresów. Nasi ambasadorzy odwiedzili 12 miejscowości na terenie całego kraju, a owocami tych podróży były kolekcja autorskich filmów, artykuły w Magazynie Travelist oraz specjalne przewodniki do pobrania przed podróżą. Nasze videoprzewodniki obejrzało prawie 1,5 mln osób, a cała kampania zdobyła nagrodę PR Wings w kategorii Social Media & Influencer Marketing.

W 2022 r.  wystartowaliśmy w TV i Internecie z kampanią „Mamy Twój pomysł na…” w odsłonie letniej i zimowej i… zrealizował się nasz pomysł, by stać się turystycznym liderem reklamowym w sieci.  Stanęliśmy na podium rankingu 15 marek online w kategorii travel według Gemius Polska, wyprzedzając m.in. portale takie jak Booking.com, Wakacje.pl czy Rainbow.

Nieustannie w podróży – po lepsze rozwiązania dla Was

Ostatnie lata to dla nas czas intensywnego rozwoju i konkretnych zmian – wszystko po to, by planowanie podróży z Travelist.pl było jeszcze prostsze, szybsze i przyjemniejsze. Udoskonaliliśmy system wyszukiwania, uprościliśmy rejestrację, wprowadziliśmy nowe filtry i tematyczne kategorie – teraz znalezienie idealnej oferty zajmuje dosłownie chwilę.

Odświeżyliśmy również karty podarunkowe Travelist.pl, które zyskały nową, bardziej personalizowaną formę – z dedykacją, wyborem grafiki i pełną swobodą w ustalaniu wartości vouchera. Idealny prezent dla miłośników podróży – gotowy w kilka minut.

Wzmocniliśmy też naszą rolę jako eksperta w branży. Nasz Magazyn Travelist znalazł się w top 3 blogów podróżniczych w rankingu e-commerce, a jeden z naszych artykułów został uznany za najlepszy w swojej kategorii. Dodatkowo, osiągnęliśmy pozycję lidera w reklamie internetowej, jeśli chodzi o dotarcie do realnych użytkowników.

Nie zatrzymujemy się – wdrażamy AI w personalizacji newsletterów, rozwijamy program Travelist Exclusive Partner i stale powiększamy bazę ponad 1000 obiektów w Polsce i za granicą. Wprowadziliśmy też oferty gościnne, by zapewnić jeszcze większą różnorodność propozycji wypoczynku.

Nowe kierunki, nowe możliwości

Ostatnie 12 miesięcy to czas intensywnego rozwoju i nowych otwarć. Nasza kampania performance z 2023 roku, zrealizowana przez agencje SalesTube i Value Media w oparciu o model MMM, przyniosła 35-procentowy wzrost efektywności w obszarze paid marketingu i została nagrodzona w zeszłym roku tytułem B2C Campaign Of The Year w konkursie Performance Marketing Diamonds EU.

Nawiązaliśmy współprace z popularnymi influencerami oraz legendarną marką samochodów terenowych Jeep, z którą wspólnie zachęcaliśmy do odjechanych weekendów, czyli aktywnego odkrywania Polski.

Zrealizowaliśmy również wyjątkowy projekt z Czeską Centralą Ruchu Turystycznego #VisitCzechia, promując wypoczynek u naszych południowych sąsiadów – pełen pięknych miejsc, atrakcji i inspiracji na każdą porę roku. A to dopiero początek – już planujemy kolejne kampanie z kolejnymi ekscytującymi partnerami. Śledźcie nas, żeby niczego nie przegapić!

Równolegle poszerzamy ofertę zagraniczną, by zapewnić jeszcze więcej możliwości wyjazdowych – nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami. Na Travelist.pl znajdziecie dziś m.in. city breaki w Paryżu, Londynie, Barcelonie i Lizbonie, słoneczne wakacje w Chorwacji, Hiszpanii, Grecji, Dubaju i we Włoszech, a także zimowe wyjazdy na narty w austriackie i włoskie Alpy.

Wprowadziliśmy też długo wyczekiwaną funkcjonalność, dzięki której możesz zarezerwować hotel + lot w jednej transakcji!  Przy wybranych zagranicznych ofertach możesz teraz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się kompletnym planem podróży w jednym miejscu – prościej się nie da.

Co na Was czeka na stronie Travelist.pl i codziennych promocyjnych newsletterach? Selekcja blisko 100 najlepszych ofert z Polski i z zagranicy. I wszystko nawet 78 % taniej niż w hotelu. Każdy znajdzie coś dla siebie. Poszukiwacze fal atrakcji nad Bałtykiem m.in. Hotel Arka Medical Spa ⋆⋆⋆⋆ , rodzinny HIT w spokojnej części Kołobrzegu, 50 m od morza, już od 249 zł/doba z wyżywieniem, wellness z basenem, atrakcjami dla małych i dużych gości – dostępny także w opcji 2+2 na wakacje z rodziną. Na tych, którzy chcą wypocząć blisko morza, ale i niedaleko miejskich atrakcji czeka luksusowy GRANO HOTEL SOLMARINA ⋆⋆⋆⋆  z wellness i prywatną mariną 15 min od centrum Gdańska w SUPER cenie – już od 312 zł/doba.

Miłośnikom górskich szczytów (i wodnych atrakcji) spodoba się popularny wśród rodzin, niesamowity Crystal Mountain 5* zlokalizowany na zboczu Góry Bukowej w Wiśle, 5 min od centrum miasteczka, w pakiecie ze śniadaniami lub wyżywieniem, dostępem do jednego z największych hotelowych aquaparków w Polsce, w promocyjniej cenie już od 499 zł/ doba. Na zainteresowanych zagranicznymi wojażami i rodzinnym wypoczynkiem np. w Ostrzyhomiu nad Dunajem czeka na Travelist.pl elegancki Grand Hotel Esztergom **** dostępny w pakiecie ze śniadaniami i obiadokolacjami, nielimitowanym dostęp do Fun Parku i aquaparku Aquasziget Esztergom w cenie 454zł/doba.

Polujecie na miejscówkę nad brzegiem jeziora lub blisko natury? Urodzinowa akcja wyprzedażowa w najlepszych hotelach to doskonała okazja, aby zarezerwować miejsce w luksusowym, pachnącym nowością 5-gwiazdkowym Lake Hill Mazury Resort & SPA z aquaparkiem i atrakcjami w cenie od 349 zł/doba lub cieszyć się sielanką w historycznym Zamku Janów Podlaski ⋆⋆⋆⋆ tuż przy parku krajobrazowym i nieopodal najsłynniejszej polskiej stadniny koni arabskich w cenie XX zł/doba. Podczas celebracji nie zabraknie też innych hotelowych niespodzianek. Celebrujcie razem z nami 12. urodziny Travelist!