Nowy rozdział w naszej komunikacji marketingowej właśnie się rozpoczął – z przytupem i premierą na szklanym ekranie. „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” – to nie tylko główne hasło zupełnie nowej kampanii reklamowej w TV, ale i nasze motto. W końcu naszym nadrzędnym celem, realizowanym już od 11 lat, jest zapewnienie naszym użytkownikom dostępu do wymarzonych, komfortowych hoteli w najkorzystniejszych cenach na rynku.

Na początku czerwca nasze najnowsze spoty reklamowe pojawiły się w największych polskich stacjach telewizyjnych. Te reklamy są częścią naszej nowej strategii marketingowej, która ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz podkreślenie naszych kluczowych atutów, takich jak komfort, ekspercka selekcja obiektów oraz gwarancja najlepszej ceny. Kampanii towarzyszy nowe hasło: „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. To jednak nie wszystko.

Nowa kampania koncentruje się na haśle „usuwamy ALE”, co oznacza eliminację wszelkich przeszkód na drodze do marzeń o idealnym wypoczynku. Często marzymy o idealnym hotelu, ale zawsze pojawia się jakieś „ALE” – zbyt duży wybór obiektów czy brak pewności co do najlepszej oferty. W Travelist.pl oferujemy wyjątkowe promocje i najlepsze ceny, a dzięki naszej eksperckiej selekcji pomagamy klientom znaleźć idealne oferty hotelowe.

– wyjaśnia CEO Travelist Agata Szulc

Spoty reklamowe zostały nagrane w Lake Hill Mazury Resort & Spa ***** w Ostródzie, jednym z najczęściej wybieranych obiektów na naszej stronie. Ten hotel, oferujący takie udogodnienia jak aquapark, spa, kręgle czy balkony z widokiem na wodę, doskonale odzwierciedla marzenia o hotelowym komforcie. W spotach pojawi się również 11 innych hoteli, w tym 3 zagraniczne – wszystkie spośród ponad 750 ofert dostępnych na naszej stronie.

Podobnie jak w poprzednich kampaniach, nasze działania obejmują szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu public relations. Każdy z czterech spotów przedstawia hotelowe historie, w których główną rolę odgrywa rodzina – kluczowy segment naszych klientów.

Kampania rozpoczęła się 3 czerwca. Spoty będą emitowane w największych polskich stacjach telewizyjnych. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja White Bits, za produkcję dom produkcyjny PARANO Films, a media plan przygotowała agencja Value Media. Działania z zakresu public relations prowadzi agencja Publicon.