Brak możliwości dowozu pizzy, specjalna pościel dla pieska, a nawet kolor paznokci u kelnerki – skargi, życzenia i zachcianki gości hotelowych bywają naprawdę zaskakujące. Postanowiliśmy sprawdzić, na co najczęściej skarżyli się nasi klubowicze w minionym roku oraz jakie były najdziwniejsze i najbardziej nietypowe opinie, które do nas trafiły
Większość z nas uważa – zresztą nie bez racji – że hotel powinien być jak drugi dom. Tyle, że jeszcze bardziej luksusowy, bo przecież płacimy za pobyt całkiem niemałe pieniądze. Jeśli zatem cokolwiek choć trochę odbiega od naszego wyobrażenia o wypoczynku idealnym, chętnie dajemy temu wyraz w opiniach publikowanych w Internecie. Co najczęściej nam się nie podoba? Po przeanalizowaniu ponad 5 tys. opinii pozostawionych przez naszych klubowiczów okazało się, że głównymi powodami niezadowolenia są m.in. zbyt mały basen, zimna woda w jacuzzi, za niska temperatura w saunie, zbyt skromny wybór dań na obiadokolację, za mało kanałów w TV, cienkie ściany, przez które doskonale słychać sąsiadów oraz słaby sygnał Internetu Wi-Fi. Zwykle dostaje się również niezbyt sympatycznej obsłudze oraz osobom, które mają w zwyczaju wchodzenie do sauny w stroju Adama lub Ewy.
Sprawdź oferty hoteli, w których nie będziesz mieć powodów do narzekań – nawet 60% taniej! »
Ale jest też druga strona medalu. W myśl zasady „płacę, więc wymagam” niektórzy goście życzą sobie usług daleko wykraczających poza standardowy serwis oferowany przez większość hoteli. Przykład? Do Biura Obsługi Klienta Travelist zadzwoniła kiedyś pewna pani, która swoją rezerwację w wybranym hotelu uzależniała od dostępności… pościeli dla jej ukochanego pieska. Inny klient chciał się z kolei dowiedzieć, czy w Ostródzie są góry, bo miał akurat ochotę pojeździć na nartach. Na całe szczęście nikt jak dotąd nie żądał zwrotu pieniędzy za pobyt, ponieważ z okna hotelu w Krakowie nie było widać Tatr albo z kranów w sanatorium w Szczawnicy nie płynęła woda mineralna. Co nie znaczy, że nie zdarzały się skargi i uwagi cokolwiek osobliwe. Poniżej zebraliśmy te najciekawsze – wszystkie pochodzą z autentycznych opinii pozostawionych na naszej stronie.
Sprawdź oferty hoteli, w których nie będziesz mieć powodów do narzekań – nawet 60% taniej! »
Gościom szczególnie nie przypadły do gustu w odwiedzanych hotelach takie niespodzianki, jak m.in.:
- Brak możliwości dowozu pizzy do pokoju
- Krótkie włosy leżące w wannie
- Szum potoku za oknem – bo budził skojarzenia z padającym deszczem
- Brak minibaru na basenie
- Sos koperkowy na obiadokolację
- Grota solna wyłożona solą tylko do połowy
- Recepcjonista, który był jednocześnie ratownikiem na basenie
Dyrektor hotelu rozmawiający na tarasie o zamówieniach i cenach – bo na wakacjach człowiek chce odpocząć od pracy, budżetów i zestawień
- Niebieskie paznokcie kelnerki, która podczas podawania posiłków wkładała palec do talerza z zupą
- Jedzenie jak ze szkolnej stołówki, czyli na okrągło tylko shoarma
- Kalafior i brokuły na Wielki Piątek
- Bliskość szkoły jazdy – 18 przejazdów pod hotelem w ciągu wypicia kawy i zjedzenia ciastka
Sprawdź oferty hoteli, w których nie będziesz mieć powodów do narzekań – nawet 60% taniej! »